Μέσα στο καλοκαίρι, κατά πάσα πιθανότητα μαζί με τη νέα, 8η κατά σειρά γενιά του διαχρονικού best seller της Golf αλλά και του πρώτου ηλεκτρικού της μοντέλου του ID. Neo, η Volkswagen θα παρουσιάσει τη νέα εκδοχή του λογότυπου της.

Στην οποία για πρώτη φορά μετά από 52 ολόκληρα χρόνια, από το 1967 δηλαδή, δεν θα υπάρχει το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα στο φόντο αλλά το μαύρο. Το οποίο γενικά θεωρείται πιο upper class και premium και συμβαδίζει με τη γενικότερη τοποθέτηση της μάρκας.

Ταυτόχρονα και για τους λάτρεις της σημειολογίας τόσο το περίγραμμα του κύκλου όσο και οι γραμμές του V και το W είναι πιο λεπτές, ενώ τα άκρα του W δεν εφάπτονται πλέον στον κύκλο. Το αποτέλεσμα είναι το σήμα της μάρκας να δείχνει πιο μοντέρνο, αλλά οι βασικοί λόγοι για την αλλαγή ήταν άλλοι.

Ο πρώτος ήταν το σήμα να μη δείχνει τόσο γερμανικό όσο θεωρούν ότι συμβαίνει με το υπάρχον και ο δεύτερος προκειμένου να φαίνεται πιο όμορφο στα smartphones, στα οποία αντιστοιχεί πολύ μεγάλο ποσοστό της χρήσης του internet.

Πάντως το νέο σήμα της Volkswagen μπορεί να παρουσιαστεί επίσημα σε λίγους μήνες αλλά ήδη φιγουράρει στο αθλητικό υλικό της γερμανικής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου. Στην οποία η εταιρεία είναι χορηγός, έχοντας αντικαταστήσει τη Mercedes.

cnn.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here