Η θεατρική ομάδα « θΕΑΤΡΟΥ ΠΟΡΕΙΑ» του Ν.Π ΟΤΟΕ Πρέβεζας παρουσιάζει σε συνεργασία με τον ΔΗΜΟ ΑΚΤΙΟΥ  ΒΟΝΙΤΣΑΣ

3 ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ  θεατρικά έργα το Σάββατο  5 Ιανουαρίου 2019 στις 20:00

Στο Πολιτιστικό Κέντρο του  Δήμου Ακτίου Βόνιτσας Κινηματογράφος «Λαΐς» .

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ:

Ντάριο Φο «Λεύτερο Ζευγάρι»

Στρίντμπεργκ « Η πιο Δυνατή»

Μουρσελάς /Εκείνος κι Εκείνος / «το Αυγό»

Η Αμφικτιονία Ακαρνάνων έχει παρακολουθήσει την Θεατρική παράσταση και ανεπιφύλακτα σας προτρέπει να την «απολαύσετε» και εσείς.

Ένα Ελεύθερο ζευγάρι, του Ντάριο Φο

Μια γυναίκα αφιερωμένη το γάμο της και στον σύζυγο της, ανέχεται τις εξωσυζυγικές σχέσεις του άνδρα της και βομβαρδίζεται από αυτόν με ιδέες περί εφαρμογής ανοικτού γάμου δηλ. ο άνδρας και η γυναίκα πρέπει να έχουν και άλλες  σχέσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι κακό για τον γάμο τους.

          Η υπέροχη ερμηνεία της συζύγου (Πανωραία Κωστούλη), που παλεύει να διατηρήσει αλλά και να διατηρηθεί μέσα από αυτή την νόμιμη σχέση, καθώς και  η «αφεντάδικη» ερμηνεία του συζύγου  (Βαγγέλης Σοπικιώτης) δημιουργούν επεισόδια της σημερινής καθημερινής ζωής. Όταν τα κάτω έρχονται πάνω και το θύμα γίνεται θύτης, η ιστορία αποκτά πρόσθετο ενδιαφέρον, δίνοντας μέσα από λεπτό χιούμορ την σοβαρότητα μιας τέτοιας κατάστασης.

            Ο πάντα δυνατός επί σκηνής Βαγγέλης Σοπικιώτης, μας δίνει την δυνατότητα να αντιληφθούμε το παιγνίδι της γάτας με το ποντίκι, του εκ φύσεως δυνατού και ευέλικτου ζώου που όταν όμως αντιληφθεί ότι το ποντίκι έχει μάθει και έχει ακολουθήσει τις τακτικές του (έστω και φυσικά αδύνατο) δεν αντέχει και καταρρέει. Η μικρή παρουσία του Βασίλη Καρναβά (ο εραστής)  δεν εμποδίζει στο να παρουσιαστεί ο υπέροχος θεατρικός χαρακτήρας του. 

       Η Πανωραία Κωστούλη μέσα από τις συχνές εναλλαγές συμπεριφοράς, μιας πορείας πάνω στην κόψη του ξυραφιού, με άμεση επαφή με τους θεατές αφού απευθύνεται άμεσα στο θεατρικό κοινό, βάζοντας τον καθένα να συμμετάσχει σε αυτή την κατάσταση και να ζεί  ένα πρόβλημα που δεν απέχει πολύ από αυτά που καθημερινά βλέπουμε.

Η πιο δυνατή, του Αύγουστου Στρίντμπερκ 

Μονόπρακτο με μονόλογο μιας γυναίκας η οποία μέσα από την επί σκηνής γραφή μιας επιστολής  προς την πρώην ερωμένη του συζύγου της, διαλαλεί τις καταστάσεις που ανέχθηκε, την υπομονή της αλλά και την διπλωματία της στον αγώνα να κερδίσει πάλι τον άνδρα της. Μια ερμηνεία (Λίτσα Τάτση) που ξεπερνά το εμπόδιο της χρήσης του μονόλογου και κτίζει πάνω στην προσοχή των θεατών με την κίνηση, τον μορφασμό και τις συχνές αλλαγές συμπεριφοράς.

Το Αυγό, του Κ. Μουρσελά

Οι δυό ελεύθεροι των «κοινωνικών» περιορισμών, οι δύο φίλοι, ο Σόλων (Γρηγόρης Γιάγιας) και ο Λουκάς (Πέτρος Ανδρέου) συζητούν τα θέματα της καθημερινότητας μέσα από ένα άλλο πρίσμα. Καυστική σάτιρα με κυρίαρχο στοιχείο την φιλία τους.  Η αθωότητα του Λουκά, με την εξυπνάδα του Σόλωνα δημιουργούν ένα υπόβαθρο για την εξέταση της ζωής όχι με τα κριτήρια που θέτουν οι άλλοι αλλά με την ανθρωπιά και την κατανόηση του ενός στον άλλον.

Τον Γρηγόρη Γιάγια τον γνωρίσαμε και συνεργαστήκαμε όταν ήταν ανώτερος τραπεζικός υπάλληλος. Εκεί στην σκηνή δίνει μια άλλη όψη των προσόντων του, η οποία δεν απέχει πολύ από τον επαγγελματισμό ενός ηθοποιού. Τον Πέτρο Ανδρέου τον είχαμε δεί και σε άλλα θεατρικά έργα, αλλά σε αυτό το μονόπρακτο κυριαρχεί με αυτή την αθωότητα που χρειάζεται ο ρόλος του Λουκά.

         Η σκηνοθεσία της Παρασκευή Νάνη δίνει στους ηθοποιούς την δυνατότητα να κινηθούν άνετα, και  τα σκηνικά και η διακόσμηση του χώρου (Λιόντου Ιωάννα) ήταν εργονομικά  ώστε ο χρόνος της εναλλαγής σε κάθε μονόπρακτο να είναι μικρός και  ευχάριστος.

        Το μουσικό χαλί με κυρίαρχο όργανο το ακορντεόν, με τα νοσταλγικά μπάσα του, συνοδεύει  τις ενδιάμεσες χρονικές στιγμές εναλλαγής των μονόπρακτων. 

Σας καλούμε να παρακολουθήσετε την θεατρική παράσταση και αυτό να είναι μια καλή αρχή για την φιλοξενία και άλλων θεατρικών ομάδων, αλλά και γιατί όχι, για την δημιουργία θεατρικής ομάδας στη Βόνιτσα.

Η πρόταση έχει γίνει από την Πανωραία Κωστούλη. Πρέπει να την τιμήσουμε με την θετική μας ανταπόκριση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here