Από τα συρτάρια του Υπουργείου Υποδομών βγαίνει το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Λευκάδας. 

Το έργο είχε επιχειρηθεί αρχικά να δημοπρατηθεί το 2015, ωστόσο μετά από συνεχείς παρατάσεις, οδηγήθηκε σε ακύρωση.

Το κόστος της υποθαλάσσιας ζεύξης Λευκάδας, υπό τις προϋποθέσεις του προηγούμενου διαγωνισμού είχε εκτιμηθεί σε περίπου 50 εκατ.ευρώ.

Το έργο είχε επιχειρηθεί αρχικά να δημοπρατηθεί το 2015, ωστόσο μετά από συνεχείς παρατάσεις, οδηγήθηκε σε ακύρωση.

Τι περιλαμβάνει το έργο

Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή οδικού τμήματος συνολικού μήκους 3 χλμ. περίπου (συμπεριλαμβανομένης της υποθαλάσσιας σήραγγας).

Η αφετηρία θα βρίσκεται επί της Εθνικής Οδού 42 (Αμφιλοχία-Λευκάδα) νοτιοανατολικά του Κάστρου της Αγ. Μαύρας και το πέρας θα βρίσκεται στον περιφερειακό δακτύλιο της πόλης της Λευκάδας.

Επίσης περιλαμβάνει την  κατασκευή υποθαλάσσιας σήραγγας κάτω από τον υφιστάμενο Δίαυλο Λευκάδας, με τα απαραίτητα τεχνικά έργα εισόδου και εξόδου, συνολικού μήκους 1,1 χλμ. περίπου, ώστε να είναι δυνατή η απρόσκοπτη διέλευση των πλοίων από τον Δίαυλο και η ταυτόχρονη είσοδος/έξοδος των οχημάτων στο νησί της Λευκάδας, καθώς και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών συνδέσεων με το υφιστάμενο δίκτυο, καθώς και την κατασκευή Τουριστικού Λιμένα (Μαρίνας) σκαφών μεγάλου μήκους στην περιοχή του Διαύλου, βορειοανατολικά του υφιστάμενου και υπό λειτουργία τουριστικού λιμένα σκαφών αναψυχής Λευκάδας, εφόσον ενταχθεί στο έργο παραχώρησης.

Το εν λόγω έργο έρχεται να επιλύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που παρατηρείται κυρίως τους θερινούς μήνες αλλά και να διευκολύνει την πρόσβαση στο νησί.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here